Darmowa dostawa od 99,00 zł
Sport 3 Flux Ford Mustang Mach-E 1400 #160375
Sport 3 Flux Ford Mustang Mach-E 1400 #160375
Sport 3 Flux Ford Mustang Mach-E 1400 #160375
Sport 3 Flux Ford Mustang Mach-E 1400 #160375
Sport 3 Flux Ford Mustang Mach-E 1400 #160375
Sport 3 Flux Ford Mustang Mach-E 1400 #160375
Sport 3 Flux Ford Mustang Mach-E 1400 #160375
Sport 3 Flux Ford Mustang Mach-E 1400 #160375
Sport 3 Flux Ford Mustang Mach-E 1400 #160375
Sport 3 Flux Ford Mustang Mach-E 1400 #160375
Sport 3 Flux Ford Mustang Mach-E 1400 #160375
Sport 3 Flux Ford Mustang Mach-E 1400 #160375
Sport 3 Flux Ford Mustang Mach-E 1400 #160375
Sport 3 Flux Ford Mustang Mach-E 1400 #160375
Sport 3 Flux Ford Mustang Mach-E 1400 #160375
Sport 3 Flux Ford Mustang Mach-E 1400 #160375
Sport 3 Flux Ford Mustang Mach-E 1400 #160375
Sport 3 Flux Ford Mustang Mach-E 1400 #160375
Sport 3 Flux Ford Mustang Mach-E 1400 #160375
Sport 3 Flux Ford Mustang Mach-E 1400 #160375
Sport 3 Flux Ford Mustang Mach-E 1400 #160375
Sport 3 Flux Ford Mustang Mach-E 1400 #160375
Sport 3 Flux Ford Mustang Mach-E 1400 #160375
Sport 3 Flux Ford Mustang Mach-E 1400 #160375
Sport 3 Flux Ford Mustang Mach-E 1400 #160375
Sport 3 Flux Ford Mustang Mach-E 1400 #160375
Sport 3 Flux Ford Mustang Mach-E 1400 #160375
Sport 3 Flux Ford Mustang Mach-E 1400 #160375

Sport 3 Flux Ford Mustang Mach-E 1400 #160375

  • Sport 3 Flux Ford Mustang Mach-E 1400 #160375
1 659,00 zł
brutto / szt.
Najniższa cena z 30 dni przed obniżką: / szt.
Cena regularna: / szt.
z
Bezpieczne zakupy
Po zakupie otrzymasz 165.90 pkt.

 

 

RTR TECH 7 - KOŁA

Felga RTR Tech 7 łączy klasyczną siatkową konstrukcję kół z nowoczesnym, kanciastym wyglądem, który jest zarówno agresywny, jak i funkcjonalny, a jednocześnie przesiąknięty stylem muscle car. Dla pełnowymiarowych fanów muscle carów to koło jest dostępne TYLKO dla Forda Mustanga w rozmiarze 20 cali, jednak tylko dla Ciebie są one idealnie odwzorowane w skali 1/10 na tej oficjalnie autoryzowanej replice Ford Mustang Mach-E 1400!

OPONY HPI SPEC-GRIS

Każde koło jest owinięte wypróbowanymi i przetestowanymi przez HPI gumowymi oponami HPI 26mm SPEC-GRIP, wraz z bieżnikiem i mieszanką gumy o wysokiej przyczepności "K" dla maksymalnej przyczepności na prawie każdej utwardzonej nawierzchni. Osiągniesz świetne przyspieszenie, hamowanie i pokonywanie zakrętów dzięki tym pół-śliskim, przyczepnym gumowym oponom! Opony są formowane w trwałą, długotrwałą mieszankę gumową, która zapewni Ci długą żywotność i wiele godzin zabawy i przyjemności.

 

ZAPROJEKTOWANY Z RTR

Mach-E 1400 powstał we współpracy Forda i RTR, domu projektowego mistrza świata zawodowego driftera i ikony Forda Mustanga, Vaughna Gittin Jr! To spektakularne połączenie klasycznego designu Mustanga i wysokiej klasy osiągów w sportach motorowych, które doceni każdy entuzjasta motoryzacji. Vaughn od lat dostosowuje Mustangi za pomocą własnych opcji RTR, dostępnych w wybranych salonach Forda na całym świecie.

JEDNOCZĘŚCIOWE PODWOZIE FORMOWANE

Główne podwozie jest wykonane z jednego kawałka wzmocnionego tworzywa sztucznego i ma tunel układu napędowego uformowany pośrodku, tak jak w prawdziwym samochodzie. To krok więcej niż jakikolwiek dostępny obecnie samochód z plastikową wanną.

 

NISKOPROFILOWY UKŁAD

Jednym ze sposobów, w jaki zapewniliśmy Sportowi 3 FLUX najlepsze możliwe prowadzenie, było upewnienie się, że wszystkie komponenty pasują do podwozia tak nisko, jak to możliwe. Daje to samochodowi zdumiewająco nisko położony środek ciężkości, co zapewnia optymalne możliwości pokonywania zakrętów.

3S Z OBSŁUGĄ LIPO

Sport 3 FLUX jest wyposażony w wszechstronny elektroniczny regulator prędkości, który może być używany z nowoczesnymi akumulatorami litowo-polimerowymi (LiPo) lub niklowo-wodorkowymi (NiMH). Należy pamiętać, że wtyczka adaptera LiPo nie jest dołączona, Twój sklep modelarski będzie w stanie ją dostarczyć.

 

PASUJE DO SZEROKIEJ GAMY BATERII

Podwozie Sport 3 FLUX może pasować do pakietów litowo-polimerowych (LiPo) i niklowo-wodorkowych (NiMH) o różnych rozmiarach, w tym bardzo długich 7-ogniwowych pakietów NiMH. Niezależnie od wymagań dotyczących zasilania, może pomieścić wszystko! Gruby pasek z rzepem pewnie utrzymuje plecak na miejscu, a prosty blok akumulatora przykręca się na miejsce, aby umożliwić regulację rozkładu masy do przodu lub do tyłu w celu dodatkowego kierowania lub przyspieszenia.

TECHNOLOGIA HPI FLUX DLA ULTRASZYBKICH PRĘDKOŚCI

To co odróżnia Sport 3 FLUX od innych naszych ofert, to bezszczotkowy zasilacz HPI Flux zainstalowany w każdej maszynie napędzanej Fluxem. Sport 3 FLUX jest wyposażony w niesamowity silnik FLUX MMH-4000, jeden z naszych najmocniejszych silników do samochodów w skali 1/10. Dzięki solidnemu regulatorowi prędkości obrotowej FLUX EMH-3S możesz podłączyć do wyboru zasilanie LiPo 2S lub 3S (lub akumulator NiMH 7,2-8,4 V z odpowiednią wtyczką T), aby zapewnić samochodowi niewiarygodną moc poza zakrętami i prędkość do 70 mil na godzinę (124 km / h) na prostej, podczas korzystania z opcjonalnego przełożenia!

* Aby osiągnąć 70 mil na godzinę, potrzebujesz 114569 - HIGH SPEED GEAR SET i 160162 - PLAZMA 11.1V 3200mAh 35C LiPo Battery Pack

ZUPEŁNIE NOWY SPRZĘT RADIOWY

Podobnie jak wszystkie samochody HPI, Sport 3 jest łatwy w prowadzeniu z dołączonym kontrolerem na kierownicy.
Cechy nowego nadajnika FHSS TF-50 2,4 GHz:

  • Opuszczane stanowisko kierownicy dla naturalnej pozycji sterowania
  • Pokryte pianką koło zapewnia dodatkowy komfort i przyczepność
  • Wymienna kierownica dla osób leworęcznych!
  • Gumowe uchwyty na palce i kciuki
  • Gumowe zderzaki na wszystkich rogach zapewniają najwyższą ochronę.
  • Obszar magnetyczny na podstawie na klipsy do korpusu lub podczas pracy!
  • Cyfrowy włącznik i wyłącznik
  • Ostrzeżenia dźwiękowe, jeśli pozostawisz włączony TF-50 i jeśli baterie są na niskim poziomie!
  • Przełączniki Servo Reverse, EPA, Trims i Dual Rate.

NOWY odbiornik RF-50 posiada wodoodporną silikonową osłonę wewnętrzną do użytku w każdych warunkach pogodowych oraz wbudowane zabezpieczenie przed awarią - Signal na RF-50 dla samochodów FLUX oraz sygnał i żywotność baterii dla RF-50N na Nitro!

STAŁY NAPĘD NA CZTERY KOŁA

Sport 3 FLUX jest wyposażony w stały napęd na cztery koła, który zapewnia największą kontrolę i precyzję na drodze lub torze. Wszystkie cztery koła są napędzane przez wytrzymałe mechanizmy różnicowe z przodu i z tyłu, tak jak w prawdziwym samochodzie. Dodatkowa trakcja zapewnia lepsze przyspieszenie i kontrolę nad zakrętami, zapewniając maksymalną pewność i przyjemność.

 

USZCZELNIONY UKŁAD NAPĘDOWY WAŁU

Układ napędowy wszystkich modeli Sport 3 FLUX składa się z silnika zamontowanego wzdłużnie w formowanym podwoziu, obok długiego wału napędowego, który biegnie w dół środka samochodu. Cały układ napędowy, w tym centralny wał napędowy i dyferencjał przekładni, jest całkowicie uszczelniony, aby zapobiec uszkodzeniu lub związaniu układu napędowego przez brud, kamienie i zanieczyszczenia. Wał napędowy, dyferencjał i osie obracają się na łożyskach kulkowych, aby zmaksymalizować wydajność układu napędowego.

 

WAŁ NAPĘDOWY Z DOSTĘPEM OD DOŁU

Centralny wał napędowy łączący przednie i tylne dyferencjały jest łatwo dostępny od spodu podwozia. Pozwala to na całkowite uszczelnienie układu napędowego, aby chronić go przed kamieniami i zanieczyszczeniami, bez względu na to, gdzie chcesz prowadzić samochód.

OPCJA: POKRYWA WAŁU NAPĘDOWEGO Z WŁÓKNA WĘGLOWEGO

Możesz łatwo wymienić pokrywę wału napędowego na spodzie podwozia na osłonę z włókna węglowego, która zapewnia dodatkową sztywność i wyjątkowo fajny wygląd.

 

MECHANIZM RÓŻNICOWY ŁATWEGO DOSTĘPU

Dotarcie do mechanizmów różnicowych w celu szybkiej regulacji to kwestia usunięcia tylko 4 - pozwala to wyskoczyć dyferencjał i zmienić smar, sprawdzić koła zębate lub po prostu zapewnić mu ogólną obsługę.

4-PRZEKŁADNIOWE METALOWE DYFERENCJAŁY

Mechanizmy różnicowe stożkowe na każdym końcu samochodu przenoszą moc z wału napędowego na półosie i osie, które napędzają każde koło. Całkowicie metalowa konstrukcja pozwala układowi napędowemu wytrzymać mocne silniki bezszczotkowe, co ułatwia modernizację w przyszłości. Łożyska kulkowe z uszczelnieniem gumowym wspierają mechanizmy różnicowe, a każdy dyferencjał można dostroić niezależnie, zmieniając smar dyferencjału.

OPCJA: SZPULA RÓŻNICOWA

Opcjonalna szpula dyferencjału usuwa wszystkie działania dyferencjału, zapewniając bezpośrednią trakcję i hamowanie z palca spustu prosto na koła.

 

W PEŁNI REGULOWANE ZAWIESZENIE Z PODWÓJNYMI WAHACZAMI

Zawieszenie Sport 3 FLUX wykorzystuje sprawdzoną w wyścigach konstrukcję zawieszenia z podwójnymi wahaczami, podobną do pełnowymiarowego nowoczesnego samochodu wyścigowego. Będziesz mógł kontrolować anty-przysiad i anty-nurkowanie przednich i tylnych ramion za pomocą standardowych bloków obrotowych, a opcjonalne części pozwalają dostosować kąty zamiatania i palców. Będziesz także mógł łatwo zmienić środkową przechył, przednią i tylną za pomocą pionowego mocowania kulkowego w stylu wyścigowym zarówno na wewnętrznym, jak i zewnętrznym mocowaniu pochylenia. Wiele pozycji montażu amortyzatorów zapewnia pełny zakres regulacji kąta zawieszenia amortyzatorów w zależności od warunków drogowych.

 

WYTRZYMAŁE ZAWIESZENIE PRZEDNIE

Przód Sport 3 FLUX wykorzystuje mocne zawieszenie w stylu piasty C, które można zobaczyć w najnowszych samochodach turystycznych RC, z pionowym mocowaniem pochylenia kulkowego, które umożliwia zmianę środka przechyłu przedniego – co jest krytyczną regulacją wyścigową, która pozwala Sport 3 FLUX być o krok przed innymi samochodami turystycznymi RC na poziomie sportowym. Ramię zawieszenia posiada również wiele otworów montażowych amortyzatorów dla łatwej regulacji kąta amortyzatora.

REGULOWANE TYLNE ZAWIESZENIE

Tylna piasta jest wyposażona w pionową regulację stylu kołka kulkowego, która umożliwia łatwą regulację środka tylnego walca. Przesuwanie kołka kulkowego w górę lub w dół za pomocą opcjonalnych przekładek zmienia charakterystykę trakcyjną tylnego końca, gdy samochód pokonuje zakręty. Ramię zawieszenia ma również 3 różne otwory montażowe amortyzatorów dla łatwej regulacji kąta amortyzatora.

WIELE POZYCJI UDERZENIOWYCH

OPCJA: WIEŻE SZOKOWE Z WŁÓKNA WĘGLOWEGO

Opcjonalna para wież amortyzatorów z włókna węglowego nie tylko wygląda niesamowicie, ale także dodaje dodatkowej sztywności zawieszenia, zapewniając optymalną wydajność. Materiał z włókna węglowego jest wyjątkowo lekki, co obniża środek ciężkości również w Sport 3.

AMORTYZATORY GWINTOWANE WYPEŁNIONE OLEJEM

Sport 3 FLUX jest wyposażony w zestaw kompozytowych amortyzatorów olejowych, takich jak w prawdziwym samochodzie wyścigowym! W pełni regulowane amortyzatory są w pełni przestrajalne, aby zapewnić optymalne osiągi podwozia na wielu różnych nawierzchniach. Wysokość jazdy można szybko regulować za pomocą gwintowanych kołnierzy amortyzatorów. Dalsza regulacja strojenia jest również możliwa poprzez zmianę sprężyn i masy oleju amortyzatorowego.

OPCJA: ANODOWANE ALUMINIOWE AMORTYZATORY GWINTOWANE

Aby uzyskać optymalną wydajność, potrzebujesz zestawu anodowanych aluminiowych amortyzatorów gwintowanych, które są perfekcyjnie obrabiane. W pełni anodyzowany aluminiowy gwintowany korpus amortyzatora, aluminiowy kołnierz amortyzatora, aluminiowe górne i dolne nasadki pozwolą Ci dokonać najbardziej precyzyjnej regulacji strojenia.

 

OPCJA: WAŁY NAPĘDOWE CVD

Opcjonalne wały napędowe CVD typu "wszystko w jednym" znacznie zwiększają precyzję i wydajność całego układu napędowego i układu kierowniczego, zapewniając maksymalną wydajność jazdy.

OPCJA: REGULOWANE RZYMSKIE CAMBER LINK

Opcjonalny zestaw regulowanych rzymskich umożliwia szybkie dostosowanie ustawienia pochylenia kół w modelu Sport 3 FLUX w celu uzyskania optymalnych osiągów.

 

PODWÓJNA KORBA KIEROWNICZA

Przetestowany pod kątem wydajności regulowany system podwójnej korby dzwonowej zapewnia optymalną precyzję kierowania przy wszystkich prędkościach. Metalowa płytka łącząca korby dla dodatkowej trwałości, dodatkowe pozycje montażowe łącznika hamulca umożliwiają również regulację kąta Ackermanna.

WYTRZYMAŁY, SPRĘŻYNOWY SERVO SAVER

Sport 3 zawiera regulowany wieloczęściowy mechanizm wygaszacza w stylu krzywkowym, który chroni serwo przed uszkodzeniem podczas zderzenia. W przypadku zderzenia lub kolizji przednie koła zwykle przyjmują dużą część uderzenia i przenoszą uderzenie bezpośrednio na serwo kierownicy. Silna sprężynowa krzywka serwosavera została zaprojektowana tak, aby pochłaniać tę siłę i chronić serwo koła zębate przed uderzeniem!

ALUMINIOWE MOCOWANIE SILNIKA

Odlewane aluminiowe mocowanie silnika typu krzywkowego utrzymuje silnik na miejscu, zapewniając bezpieczne połączenie zębnika / ostrogi. Dwie mocno utrzymują krzywkę na uchwycie, a żebra chłodzące na bocznym wsporniku wspomagają rozpraszanie ciepła, aby silnik działał tak wydajnie, jak to możliwe.

ŁOŻYSKA KULKOWE Z BLASZKAMI OCHRONNYMI METALOWYMI

Sport 3 jest w pełni wyposażony w zestaw metalowych łożysk kulkowych z blaszką ochronną dla maksymalnej wydajności. Metalowe osłony chronią przed kurzem elementy wewnętrzne, a gładkie, precyzyjne łożyska zapewniają optymalne dostarczanie mocy ze źródła zasilania do układu napędowego.

 

WYTRZYMAŁY ZDERZAK PRZEDNI

Aby chronić przednie zawieszenie, podwozie i nadwozie przed dużymi i małymi uderzeniami, z przodu Sport 3 FLUX bezpiecznie przymocowano wyjątkowo gruby piankowy zderzak

 

REGULOWANA WYSOKOŚĆ MOCOWAŃ NADWOZIA

Regulowana wysokość zamocowań nadwozia pozwala na dopasowanie do każdego nadwozia w skali 1:10 od HPI Racing do podwozia Sport 3. Wystarczy wyregulować przednie i tylne mocowania nadwozia, aby koła i elementy podwozia mogły prawidłowo zmieścić się pod nadwoziem. Sworznie korpusu utrzymują mocowania na miejscu, a wiele pozycji otworów montażowych pozwala precyzyjnie dostosować dopasowanie nadwozia.

WYBÓR CIAŁA

Możesz zamontować każdą karoserięw skali 1:10 od HPI Racing do Sport 3, od hot hatchy po supersamochody, pick-upy po supertouringowe wyścigówki. Wszystko, co musisz zrobić, to wyregulować mocowania nadwozia z przodu i z tyłu, aby koła prawidłowo mieściły się pod nadwoziem. Prosty system wykorzystujący sworznie nadwozia utrzymuje mocowania na miejscu i można precyzyjnie dostosować dopasowanie, aby uzyskać dokładną wysokość jazdy.

OBSZERNA INSTRUKCJA OBSŁUGI

Wszystkie zestawy HPI Racing zawierają szczegółową, wielojęzyczną instrukcję obsługi. Rozstrzelone schematy i obszerne informacje o urządzeniu Sport 3 FLUX zapewniają wiedzę na temat konserwacji i modernizacji zestawu. Możesz również pobrać cyfrową wersję podręcznika na osobiste urządzenie elektroniczne i zachować ją przy sobie, aby ułatwić korzystanie z niej w podróży.

 

#160375 SPORT 3 FLUX RTR FORD MUSTANG MACH-E 1400

Wstępnie zmontowany samochód z napędem na 4 koła w skali 1:10
z systemem radiowym 2,4 GHz i malowane
Ford Mustang Mach-E 1400 Karoseria
 
SPECYFIKACJE: Długość: 431mm (17")Wysokość: 127mm (5")Szerokość: 200mm (7.9")


Rozstaw osi:
254mm (10")
 
Zawiera:
4 baterie AA
 
Czego potrzebujesz:
2S lub 3S LiPo pack z wtyczką T - HPI rekomenduje #160161 2S LiPo lub #160162 3S LiPo
Battery charger for car battery - HPI Recommends Reactor 200 – #118049 (US), #118050 (UK), #118051 (EU)Reactor 600 - #160236 (US), #160237 (UK), #160238 (EU), #160239 (AUS )

LiPo Charge Case - HPI rekomenduje #160013 Plazma Pouch
Marka
Symbol
160375
Marka
HPI
inna
STATUS
SALE
Stan
Nowy
Kod producenta
160530
Seria
160375
Bohater
brak
Wiek dziecka
14 lat +
6 lat +
Materiał
Guma
Metal
Pianka
Plastik
kauczuk
Potrzebujesz pomocy? Masz pytania?Zadaj pytanie a my odpowiemy niezwłocznie, najciekawsze pytania i odpowiedzi publikując dla innych.
Zapytaj o produkt
Jeżeli powyższy opis jest dla Ciebie niewystarczający, prześlij nam swoje pytanie odnośnie tego produktu. Postaramy się odpowiedzieć tak szybko jak tylko będzie to możliwe. Dane są przetwarzane zgodnie z polityką prywatności. Przesyłając je, akceptujesz jej postanowienia.
Napisz swoją opinię
Twoja ocena:
5/5
Dodaj własne zdjęcie produktu:
Zaufane Opinie IdoSell
4.87 / 5.00 726 opinii
Zaufane Opinie IdoSell
2024-12-13
Szybko sprawnie o dobrze zapakowane
2024-11-18
Jestem bardzo zadowolony z zakupów szybka wysyłka i paczka dobrze zabezpieczona, czyli to co najważniejsze.
Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
NIE WYRAŻAM ZGODY
ZGADZAM SIĘ, CHCĘ PRZEJŚĆ DO STRONY
pixelpixel